ΖΑΧΑΡΙΑ

Ειδικός συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.





    Σκοπός του Προγράμματος:

    Ο ειδικός ηλεκτρονικού εμπορίου σχεδιάζει, διαχειρίζεται και συντηρεί συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Δηλαδή, αποφασίζει για την αρχιτεκτονική του τόπου, επιλέγει και επιβλέπει την ανάπτυξη των τεχνολογιών λογισμικού που θα χρησιμοποιηθούν.
    Επίσης, συμμετέχει στη σύνταξη της πολιτικής για την ασφάλεια υλικού και δεδομένων, καταστρώνει τη στρατηγική προώθησης, ενημερώνεται για νέες εφαρμογές και τεχνολογίες σχετικές με την ανάπτυξη και διαχείριση υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος:

    Στο παρόν υλικό:
    Ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με τα ολοκληρωμένα εργαλεία ανάπτυξης ιστοχώρων
    Αναλύονται οι δυνατότητες του τρόπου αύξησης των Followers στα social media καθώς και τα οφέλη του εμπορίου στο Ίντερνετ.
    Παρουσιάζονται εργαλεία ανάπτυξης σελίδων Internet και δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων
    Δίνεται η δυνατότητα εκμάθησης πακέτων επεξεργασίας εικόνας και video
    Γίνεται αναλυτική παρουσίαση του wordpress και δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος
    Παρουσιάζονται πρακτικές βελτιστοποίησης της κατάατξης της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης και Ασφάλειας προσωπικών δεδομένων και συναλλαγών (e-shop)

    Μαθησιακά αποτελέσματα:

    Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι  θα έχουν πολλαπλά οφέλη καθώς θα είναι σε θέση να:

    1. Γνωρίζουν πως να χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
    2. Γνωρίζουν πως να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
    3. Γνωρίζουν πως να δημιουργούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
    4. Γνωρίζουν πως λειτουργούν οι πλατφόρμες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
    5. τον τρόπο δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
    6. το ηλεκτρονικό επιχειρείν
    7. τη διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ,
    8. το σχεδιασμό της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος
    9. τις τακτικές για αύξηση της εμπειρίας του πελάτη μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
    10. τη στρατηγική διαφήμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (social media)
    11. τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου (content) για το ηλεκτρονικό κατάστημα,
    12. τους νομικούς περιορισμούς για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
    13. τη σημασία των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων- κλειδιών και των στρατηγικών που πρέπει να επιτευχθούν για την αύξηση της κυκλοφορίας σε,
    14. τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού πλάνου για ηλεκτρονικό κατάστημα,
    Συνολική διάρκεια του προγράμματος σε ώρες (Σύγχρονη – Ασύγχρονη – Διά Ζώσης)

    200 ώρες εκπαίδευση

    Ώρες δια ζώσης Κατάρτισης: 70 

    Ώρες Σύγχρονης εξ αποστάσεως: 70

    Ώρες Ασύγχρονης: 60

    • Εκπαιδευτικό επίπεδο των δυνητικά ωφελούμενων (ελάχιστες προϋποθέσεις συμμετοχής): Απόφοιτος τουλάχιστον Δευτεροβάμιας εκπαίδευσης
    • Γνώση Αγγλικής γλώσσας : ΟΧΙ
    • Άλλα προαπαιτούμενα συμμετοχής : ΟΧΙ

    Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.